Christmas gifts:

Think Big !

Možná si někteří z vás už všimli (protože to spamuju kde se dá), že jsme se já a pár dalších lidí z mého okolí zaangažovali v O2 projektu Think Big. O co že go? Stručně O2 finančně pomáhá mladým lidem, kteří by rádi zrealizovali nějaký projekt v jejich okolí a sami by na to prostě neměli. Jsou do toho zařazeny všechny možné projekty, od nového skateboard střediska po koncerty.

A jak se to teda týká mě? My pomáháme v rozkvětu novému dětskému klubu v naší vesničce, kam budou moct děcka chodit a hrát si se svými vrstevníky. A jelikož ke klubu patří velká zahrada, přihlásili jsme se o dotaci pro tuto zahradu právě do Think Big :-). Pokud se vám ten nápad líbí, můžete nám dat lajk zde ! 

Více o celkové akci se můžete taky dočíst tady, uzávěrka přihlášek už sice proběhla, ale určitě to nebylo naposled, co O2 něco zorganizovali.



Krom toho, což je obrovské a měla jsem z toho dneska mega radost, pro všechny účastníky projektu Think Big byla zorganizována soutěž o účast na Campus party, což je velký technologický festival, který se tento rok koná v Londýně. Pro mě jako gamer girl a totálního milovníka Anglie by to byl dokonalý zážitek a upřímně doufám, že mě vyberou :D. To bych vás asi uvlogovala. 


Tak držte palce a lajkujte !


2 comments: