Christmas gifts:

Kde to žijem?

Right. Dneskovčera jsem usla až ve 3:00 ráno. Proč? Měla jsem plnou hlavu naší úžasné CZ/SK komunity. A jo. Jsem moralista a tohle bude znechucený post. Zastřelte mě. Ale Siriusly. Fuqda? 

Začínám opravdu, ale hodně moc litovat, že vím, co to je Facebook, Ask a další sociální weby. Není 5 minut, abych neměla timeline zasranou (jo jsem sprostá) hejtem. Už je úplně jedno, jestli jsou to neustálé války Re-play/Indian fanoušků, nekonečně sprosté a nafoukané celebrity honící si ego nebo cyber bullying mladých holek. V celku by mi to mohlo být jedno a do té fáze se dostávám, ale když i vaši myslelijstesižejsou PŘÁTELÉ dokážou z pusy vypustit některé věci, tak je vám z toho prostě špatně. Takže se předem omlouvám, pokud se někdo ocitnete pryč z mého už tak redukovaného "friendslistu" nebo možná i v blokaci, ale radši budu žít v nevědomí a mít klidný spánek, než se tím pořád zabývat. A jo, bohužel I do give a fuck, a vždycky to tak bylo.

Pokud se musíte hádat o tom, který herní pořad je lepší.. Fajn. Musíte u toho být sprostí až za roh? Ne. Musíte rádobyvtipně napadat konkurenční pořad, že se snaží hacknout ten druhý? Ne. Nebuďte hloupé ovce a udělejte si vlastní názor. Do your research before you judge. Guess what? Já stíhám jak Re-play, tak Indian sledovat. A žiju. Nic se mi nestalo. Hele. 

Už se mi ani nechce mluvit o tom, jak se z mladých fanynek CZ/SK scény letsplayerů staly "děvky". A co je horší, že velké ikony a velké celebrity tohle podporujou. Počkejte, až se jedna třeba fakt podřeže z toho vašeho hejtu. Budete se sebou pak moct žít?

Běžte radši ven lidi.. 


13 comments:

  1. Že se vůbec tímhle zabýváš oni jen závidí a hatujou, protože sedí doma na prdeli a nemaj co dělat a sami nikdy nepostli ani jedno video. Dělej co tě baví a na tyhle lidi se vykašli. Nestojí za to aby sis kvůli nim kazila náladu.

    ReplyDelete
  2. Naprosto s tebou souhlasím. Hate má tvůrcovi pomoci vylepšit svoje stávající chyby, ale když na to někdo bude pouze jenom a jenom nadávat, nikomu to nepomůže a on bude akorát za blbečka. Já bych si z těchto lidí vůbec nic nedělal, protože co dokázali? Akorát to, jak je jejich "vysoké" IQ nízko..

    ReplyDelete
  3. Máte recht kluci.. důležité je se nad všechno povznést.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Minxy nezabívaj sa nimi. Oni nemajú čo robiť tak hejtujú. Nevšímaj si ich urážky. Myslia si že ta zhodia dole. Ale nenechaj sa. Sú to len ludia čo sedia na prdeli v živote nič neskúsili a hejtujú. Vykašli sa na nich.
    A nepoviem keby ten hejt mal zmysel. Napríklad. "Ahoj Minxy vo videu by si mohla zmenit to a to". Jo toto berem.
    Ale že ti napíšu. "Minxy máš na***** videa" tak to né.

    ReplyDelete
  6. Českou a slovenskou scénu nemá cenu vůbec řešit. Vidim tu obrovskej problém v tom, že internet je prostě svobodný médium a dostane se tam každej. Bohužel musim vyzdvihnout hlavně mladý kidy, který hatujou nejvíc, nebo si jich alespoň všímám nejvíc. Starší mají jakš takš rozum, ale mlaďasové? Kdyby jejich rodiče věděli co na internetu prováděj, asi by je profackovali a byl by klid. Jenže jak může rodič vychovávat dítě ve virtuálním prostoru, když ani neví co tam dělá, co píše, jak se chová? Tohle je podle mě strašně podceňovaný kritérium, který se ale v aktuálním stavu prostě vyřešit nedá....bohužel.

    ReplyDelete
  7. "A co je horší, že velké ikony a velké celebrity tohle podporujou."

    To by mě zajímalo na koho to je narážka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Každý si to může přebrat sám a zamyslet se za sebou. Tohle není místo pro začínání dalšího hejtu.

      Delete
  8. Vůbec si těchle lidí nevšímej, akorát hejtujou na někoho, kdo je víc úspěšnější než ty (a že jsi hodně dobrá ;) ). Tak si s tím vůbec nelam hlavu a povznes se nad to.

    ReplyDelete
  9. Já vás mladý nechápu. Nebaví mě žádný herní pořad, letsplay nebo jiná blbost. Co mám fetovat, aby mě to bavilo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co to má společného s puntíkovaným deštníkem?

      Když tě zrovna to nebaví, dělej něco jiného. Já taky nehraju fotbal, i když je to hrozně oblíbený sport.

      Delete